TouchCorm
Kesintisiz İletişim Portalı

Her an ve her koşulda çalışanlırınızla iletişim sağlayın.

TouchCorm

ÖZELLİKLER

touchcorm

DENETİMLER

Denetim listeleri ile, çalışanlarınızdan ve departmanlarınızdan azami verimi sağlayın. Denetim sonuçları üzerinden performans ölçümleri yapıp, sorunlu alanları hızlıca tespit edebilirsiniz. Soruları, çoktan seçmeli, birden fazla cevap, evet/hayır, açık uçlu, resim ve video ile cevap gibi bir çok cevap seçeneğiyle hazırlayabilirsiniz.

touchcorm

ANKETLER

Çalışanlarınızın görüşlerini, hazırlayacağınız çok farklı seçeneklere sahip anketler ile kayıt altına alabilirsiniz. Anket sonuçlarını detaylı raporlar ile değerlendirip, çalışanlarınıza huzurlu bir şirket ortamı sağlayabilirsiniz. Soruları, çoktan seçmeli, birden fazla cevap, evet/hayır, açık uçlu, resim ve video ile cevap gibi bir çok cevap seçeneğiyle hazırlayabilirsiniz.

touchcorm

GÖREVLER

Çalışanlarınıza görevler atayarak maksimum verimlilik sağlayabilirsiniz. Görev listeleri oluşturup, toplu bir şekilde görev ilerlemelerini değerlendirebilirsiniz. Görevleri tek tek ya da liste olarak oluşturulabilirsiniz.

touchcorm

TOPLANTILAR

Çalışanlarınızla toplantıları portal üzerinden online olarak yapabilirsiniz. Toplantıların öncesine ve sonrasına anket ekleyerek katılımcılardan geri bildirimler alabilirsiniz. Toplantılarınızı Zoom, Google Meets ve Youtube entegrasyonları ile kolayca oluşturublirsiniz.

touchcorm

TALEP YÖNETİM SİSTEMİ

Talep yönetim sistemi sayesinde çalışanlarınızın isteklerini ve sorunlarını, kayıt altına alıp en hızlı şekilde çözülmesini sağlar. Talapleri hızlı bir şekilde kullanabilmek, sabit talep konuları oluşturabilirsiniz. Talep konularını departman, rol yada kullanıcı bazlı oluşturabilirsiniz.

touchcorm

İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ

İçerik yönetim sistemi ile şirketinizin haberleri, şirketiniz hakkındaki bilgileri hem çalışanlarınızla hem de siteniz üzerinden tüm dünyaya duyurabilirsiniz. Kendi web sitenizi kolayca oluşturabilir, hızlı bir şekilde güncelleyebilirsiniz. İçerik yönetim sistemi ile dinamik bir şekilde web sayfanızı oluşturabilirsiniz. Hazırladığınız sayfaları sadece çalışanlarınız görebileceği gibi, herkese açık olarak da yayınlayabilirsiniz.

touchcorm

DETAYLI ANALİZ VE RAPORLAR

Denetim, anket ve görev sonuçlarını detaylı ve akıllı raporlar ile kolayca takip edebilirsiniz. Çalışanlarınız en çok sorun yaşadığı konuları görüntüleyebilir, denetim ve görevlerdeki eksik noktaları analiz raporları ile tespit edebilirsiniz. Raporları ister portal üzeirnden grafiklerle, isterseniz excel dosya formatında dışarı aktararak inceleyebilirsiniz.

touchcorm

TAKİP SİSTEMİ VE BİLDIİRİMLER

Denetim,anket toplantı gibi yapılan atamlar, yapıldıktan sonra ve belli aralıklarla çalışanlarınız sms, mail ya da mobil bildirimler ile bilgilendirilir. Çalışanlarınız denetimleri tamamladığında yada zamanında tamamlamadığında gibi birçok durumda ilgili yöneticilere gerekli bilgilendirmeler, sms, mail ya da mobil bildirim ile yapılır. Yapılan atamaların zamanında tamamlanması için gerekli tüm bilgilendirmelere anlık ulaşabilirsiniz.

touchcorm

ERİŞİM VE KULLANIM KOLAYLIĞI

Bulut tabanlı çalışan TOUCHCORM'u, web üzerinden platform bağımsız bir şekilde kolayca kullanabilirsiniz. Basit ve kullanıcı deneyimi en üst seviyede hedeflenerek tasarlanan sayfalar ile kolay bir kullanım imkanı sağlar. Yönetici sayfaları benzer altyapı ile tasarlanmış olup tüm sayfalar kullanım olarak aynı tasarım kodları ile oluşturuldu.

touchcorm

ENTEGRASYON

Mevcut İK, Muhasebe ya da ERP uygulamarınız ile entegrasyon kurabilir, verilerin otomatik olarak uygulamalarınıza transferini sağlayabilirsiniz. Anlık veri transferi ile değişiklikler otomatik olarak uygulamanıza yansır.

touchcorm

DUYURULAR

Çalışanlarınıza kurumunuz hakkındaki duyuruları tek bir portal üzerinden yapabilirisiniz. Duyuruların görüntülenmelerini ve okunma durumları detaylı raporlar ile inceleyebilir, çalışanlarınızın bilgilendirildiğinden emin olabilirsiniz.

touchcorm

KULLANICI YÖNETİMİ

Çalışanlarınızı departman ve rol bazında gruplayabilirsiniz. Departmanlarınız hiyeararşik düzene göre oluşturup kurumunuzun organizasyon şemasını kolayca oluşturabilirsiniz. Eğitimleri ve duyuru gibi içeriklerinizin atamasını bu organizasyon şeması üzerinden doğru bir plan ile yönetebilirsiniz.